logo
امروز : دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۵
[ شناسه خبر : ۴۰۷۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون گردشگری استان زنجان مطرح کرد:

تصویب روز ملی آش ایرانی در تقویم

تصویب-روز-ملی-آش-ایرانی-در-تقویم-
معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان زنجان گفت: با توجه به اینکه هفدهمین دوره از جشنواره آش را شاهد خواهیم بود، «روز ملی آش ایرانی» در تقویم رسمی کشور ثبت خواهد شد.

داوود آبیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه همه ساله جشنواره آش ایرانی در استان زنجان برگزار می‌شود، گفت: در هفدهمین دوره این جشنواره باشکوه، «روز ملی آش ایرانی» روز دهم مهر ماه سال جاری در تقویم رسمی کشور ثبت خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این اتفاق بزرگ و مبارک همزمان با هفته گردشگری با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار و از پوستر روز ملی آش با محوریت زنجان رونمایی خواهد شد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان با اشاره به اینکه این اتفاق یکی از نتایج برگزاری شانزده دوره گذشته بوده که اکنون باعث افتخار زنجانی‌هاست، عنوان کرد: علاوه بر اینکه جشنواره آش ایرانی در تقویم رویداد گردشگری کشور ماندگار شده بود، در تقویم رسمی کشور نیز ثبت و جاودانه خواهد شد.

وی ادامه داد: پس از رونمایی پوستر جشنواره آش ایرانی، در اختیار رسانه‌های استان زنجان نیز قرار خواهد گرفت. 

آبیان با اشاره به اینکه این برنامه یک اتفاق بزرگ محسوب می‌شود، تصریح کرد: امید است شاهد برگزاری یک رویداد پرشور و نشاط باشیم. به مردم نیک‌اندیش استان زنجان ثبت رویداد مهم را تبریک می‌گوییم.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر